الشعبة البرلمانية لمركز شباب كفرالشيخ

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...تحيه طيبه وبعد
تتشرف ادارة المنتدي بالترحيب بسيادتكم كعضو من ابناء هذا المنتدي كما نتمني من الله ومنك المزيد من المشاركات كما نتمني ايضا ان ينال المنتدي علي اعجاب سيادتكم
ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...تحيه طيبه وبعد
تتشرف ادارة المنتدي بالترحيب بسيادتكم كعضو من ابناء هذا المنتدي كما نتمني من الله ومنك المزيد من المشاركات كما نتمني ايضا ان ينال المنتدي علي اعجاب سيادتكم
ادارة المنتدي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدي البرلماني الاول الخاص بالشعب البرلمانية علي مستوي الجمهورية

التغيير مطلوب

almokhles_gareeh

التغيير مطلوب Empty التغيير مطلوب

مُساهمة  almokhles_gareeh الأربعاء مارس 09, 2011 5:18 pm

دة منتدى الترحيب بالاعضاء الجدد وانا حبيت اغير وانا الى ارحب بيكم واقولكم انى مبسوط انى اكون معاكم تستفادوا منى واستفادمنكم بمشاركتنا واسهاماتنا انا واحد محبش اقول انا مين بس عايزكم تعرفوا انى بحب كل انسان موجود ف المنتدى اعرفة او معرفهوش واتمنى انكم تكونوا سعداء بانضمامى ليكم وربنا ما يخلى انسان مخلص يحس بطعم الجرح لانه بيكون اصعب جرح بس برحببيكم كلكم واتمنى انى اكون جواكم وحتى لو متعرفوش انا مين بس يكفينى انى شخصى يكونمعاكم بدون اسمى لان احيانا الاسماء مش مهم لكن الاهم مين صاحب الاسم وانا المخلص جريح

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 7:13 pm